kemkum

adam gibi konuşturacakmış. hadi buraya bi smile was here...

<bkz: lafmacun kurtlar vadisi tayfası>

verdiğim mesajı anlama kıtlığı çekiyo, fazlasıyla.. sağcı ideolojinin üniversitelerde verdiği baskının kurbanı mı olmuştur neyse artık, adam gibi konuşturacakmış, uwwww, bu teşkilatın melbourne şubesi de açılmış. çok yazık, üniversite reklamı yapmak ülkücü gençliğe düştüyse acıyorum o gencecik bedenlere..

biz de gırıggale'de okuyoruz hoccu, top sakalımı da bırakıyorum paşalar gibi, gel kestir bakalım adam gibi konuşturabildiğin gibi..

ödümün bokuma karıştığını da beyan ederim.

<bkz: sen yenisin galiba>

kemkum

#1054038

şimdi amacım laf sokmak değil makaramı yaptım zaten de şahsına "pezevenge bak avusturalya'da okuyo bi de reklamını yapıyo, şerefsiz!" demedim yazarların aslında söylemek istedikleri başlığı da ayardan çok makara amaçlıdır zaten. üzüldüm anlamadığına.. umarım öğrenir zamanla. 3. nesildir, hoş görülmelidir. swh de diyim, yanlış anlaşılma olmasın yine..

herşeye rağmen de hoşgelmiştir.

he has left us alone but shafts of light sometimes grace the corner of our rooms

diskografisiyle ismi arasında pek bi fark olmayan a silver mt zion albümü..

fenerliyim idolum hakan sukur hedefim besiktas

"kefen giyerim galatasaray/fenerbahçe/beşiktaş forması giymem" demenin bi' başka yoludur efenim.

edit: biraz ağır olacak sanırım ama skicem senin gibi seoviyi artık, sabahtan beri olmaz ki..

1930 larin sonunda 40 larin basinda cocuk olmak

doğu avrupa'daysanız eğer büyük ihtimalle ölmüş olmaktır.

luzumsuz alisveris merkezleri

kırıkkalede karşılaştım:

<bkz: gülen>

soyisimden kaybettin yavrum..

bi kucuk su

sanalı bu kadar ciddiye alanları gördükçe çoook üzülüyor bu çocuk..

yazarlarin aslinda soylemek istedikleri

#1054010
#1054018

"ulan sabahtan beri yırtınıyorum burada melbourne'de okuyorum diye, bi' skim anlamadınız."

seni de anlıyoruz be gülüm..

otobuste dumur eden durumlar

lise hazırlık, eve dönerken otobüse binilir cepte 10 kağıt para vardır, başka para da yoktur.

- bi'örenci ağbi.
- (paraya bakar)sahte bu para.
- höe!?
- git göster bu parayı şoföre..

şoförün yanına gidilir(şoför sanki merkez bankası müdürü mınakoyim):

- abi bu'para sahteymiş?
- (piç piç sırıtarak)bilmem, öyle miymiş?

şaşkın bi' şekilde tekrar biletçinin yanına:

- ağbi neresi sahte bunun al herşeyi tam?
- bugün günlerden ney?
- ney? 1 nisan(içten uzunca bi' hasskktir)..

gülerek ve ağzına kadar dolu otobüste kimsenin suratına bakmadan uygun bi' yere geçilir. utanmadın mı lan el kadar çocuğu kandırmaya? ama iyi dumur etti ibne..

bininci entry

<bkz: yazarın bininci entrysi>
<bkz: sözlüğün bininci entrysi>

benimkisi bu.

sozlukteki durgunluk

<bkz: sözlüğün tersinden kalkması>

ogretmenin kufur etmesi

<bkz: öğrencinin öğretmene küfür etmesi>

ogrencinin ogretmene kufur etmesi

denk gelenler, özellikle de derste denk gelenler müthiş, harika, olağanüstü bi' duruma şahit olacaklardır. çünkü hocaya küfür edecek kadar psikopat biriyse eğer o anki durum, ata demirer'in tek kişilik dev kadro'sunu ilk defa izlemişe döndürür.

başımdan 10-12 sene önce geçen bi' olayı aktarayım.

ilkokul yıllarında; hocanın sınıfa geleceği sırada orada millete hareket çeken yasin(çok piçti lan) hocaya yakalanır ve olaylar gelişir:

- napıyosun olum sen, çık dışarı!(yasin'in suratında eline akbil verilmiş banu alkan bakışı ve tekme tokat dışarı atılış).

dersin sonlarına doğru kapıya bi' tekme veeee:

yasin: ulan hoca gibi senin ben ananı sikiyim lan orospu çocuğu.... (2 dakika aralıksız küfür)
hoca: mavi ekran
biz: !'^+%&/(())=?_

olaylardan sonra yasin en önde bulunan sırasında 2 ders uyumuştur. bizse altımıza işemekten beter olduk.

denk gelmek gerek, biz şanslıydık.. ayrıca önemli bi' konu:

<bkz: ata demirer tek kişilik dev kadro'yu ilk defa izlemek>

olum grubu

futbol turnuvalarında güçleri hemen hemen birbirine eşit durumdaki takımların aynı gruba düşmesiyle kullanılan tabir. müthiş karizması var ama.. sanki colesium'da aslanlarla beraber maç yapacaklar.

lincoln de galatasaray'ın uefa kupasındaki grubu için bu tabiri kullanmış. biz bu oyunla devam edersek bu grup "grup grubu" olur herkes de bize girer.

benfica olympiakos'a, olympiakos hertha berlin'e, hertha berlin bize, sonra herkse bize.. göreceğiz bakalım.

temel reis in safinaz i tatmin edememesi

clubber boy'a ithafen(başlığı sana hitap ederek açtım olm, bu leke silinmez artık dlkajfjas).

temel reis*'in tatmin gücünün düşük olması yüzünden(nerden biliyorum ki mınakoyim sanki kontrol ettik, neyse başladım bitiriyim) safinaz'ın kabasakal'a vermesiyle sonuçlanacak hödö. kabasakal'a verecek lan tabi, o sürekli hamburger yiyen dallamaya verecek hali yok ya?

temel de bu durum karşısında ıspanak yiyince boynuzları çıkan bi mahlukata dönüşecek ve bi' hayli zevkli olacak. bizi izlemeye devam edin..

yumusak g

türkçe olmasından utanılması gereken harf. ne lan öyle yumuşak falan..

<bkz: sert g>

alo temel reis

<bkz: safinaz'la sıcak saatler>

yaran diyaloglar

- cicim n'apıyosun?*
- hiç bira almaya çıktım sen n'apıyosun?*

2 saattir ses yok.. sorma bi güldüm bi güldüm dkalaşfdşlkasf.

fenerbahce gruptan cikarsa gotunu siktirecegini iddia eden insan

<bkz: birtakım aziz yıldırım'ların hala konuşması>*

aysun kayaci nin teroru bitirme plani

pepsi max reklamındaki gibiyse kesinlikle işe yarar.